דליה שהם - Juice Plus

דליה שהם ג'וס פלאס, בעלים

*שם:  
*טלפון:  
אימייל:  
*הערה:  


  • שאלות נפוצות

    • מדוע Juice PLUS הוא בחירה טובה?

      20 שנים של ניסיון ותוכניות של מחקרים קליניים בלתי תלויים מראים כיום שניתן להתייחס ל- Juice PLUS כאל "הדבר הטוב הבא אחרי ירקות ופירות." ההרכב של Juice PLUS עם פיתוח מיוחד של תרכיזי פירות וירקות, משולב בוויטמינים נבחרים ממקורות טבעיים, יוצר מוצר מומלץ ביותר. החומרים המזינים ב- Juice PLUS תומכים בבריאותכם במגוון דרכים
    • האם ילדים יכולים לצרוך Juice PLUS?

      ברגע שילדים מתחילים לצרוך מזון רגיל בשלמותו או ברגע שהם יכולים לאכול פירות וירקות, הם יכולים גם להשתמש ב- Juice PLUS .
      אנו ממליצים על נטילת קפסולה 1 של Juice PLUS של פירות וירקות ביום עד גיל 13. אפשר גם לערבב את האבקה שבקפסולה עם המזון בעבור ילדים קטנים (ראו שאלה 4). המינון המומלץ למבוגרים חל על ילדים מעל גיל 13.
    • מה מבדיל את Juice PLUS ממוצרי ויטמינים נפוצים אחרים?

      לא ניתן להשוות את Juice PLUS למוצרי ויטמינים רגילים מסיבות שונות. החומרים העיקריים המצויים ב- Juice PLUS הם אבקת פירות, ירקות ופירות יער מרוכזת מאוד המספקת פיטו-נוטריאנטים חיוניים וכן ויטמינים ומינרלים. הערך המיוחד של Juice PLUS הוא הסינרגיה שבין כל החומרים האלה המופקים ממקור טבעי ולא במינון מבודד של "חומרים בודדים".
    • ממה מורכב ה- Juice PLUS?

      Juice PLUS מורכב מ-30 מינים של פירות, ירקות ופירות יער. בשלים ומעובדים בשיטה הייחודית לנו. התוצאה היא אבקה מרוכזת של מיץ וציפה עם מירב המיקרו-נוטריאנטים שיש בפירות, בירקות ובפירות היער משולב עם ויטמינים מאוזנים בשלמות. כל המרכיבים ממקור טבעי. אפשר למצוא את רשימת המרכיבים על האריזה של Juice PLUS .
    • כיצד מייצרים את Juice PLUS?

      המגוון הרחב של הפירות, הירקות ופירות היער נקטפים מהמקומות שבהם התנאים הטובים ביותר לגידולם. זה כולל אתרים בצפון אמריקה ובאירופה. לאחר הקטיף, העיבוד נעשה מיידית כדי לוודא את התכולה הגבוהה ביותר של חומרים מזינים, זאת תוך שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר. בנוסף למיץ ולציפה של הפירות, הירקות ופירות היער, משתמשים גם בחלק מן הליבה והקליפה. לאחר תהליך ייבוש עדין ביותר, אבקת ה- Juice PLUS המרוכזת נארזת בקפסולות . התהליך נעשה בשוויץ ומיועד לשיווק בכל אירופה. לכן, Juice PLUS כפופה לבקרת איכות הנהוגה בשוויץ.
    • האם Juice PLUS מכיל גלוטן?

      על פי התקנים הנוכחיים של ה- (Codex Alimentarius Commission FAO, WHO and EU) ותקנות 41/2009/EC, תכולת הגלוטן צריכה להיות נמוכה מ-20ppm (מיקרוגרם/ק"ג) כדי שמוצר יחשב ל"ללא גלוטן". כל תוספי התזונה של Juice PLUS עונים להנחיה זו. אולם, לא ניתן לשלול הימצאותן של עקבות גלוטן. ההחלטה על שימוש ב- Juice PLUS נתונה בסופו של דבר בידי הלקוח עצמו או בידי הרופא המטפל בו.
      15. האם אני יכול להשתמש ב- Juice PLUS
    • אם אינני יכול לבלוע את הקפסולה, מה עלי לעשות?

      אפשר גם להשתמש באבקה של Juice PLUS ללא הציפוי של הקפסולה. כדי לעשות זאת, פתחו את הקפסולה על ידי משיכה חזקה משני צידיה והוסיפו את האבקה לאוכל, כמו למשל ליוגורט. נוזלים אינם מתאימים כמו מזון מוצק לערבוב האבקה.
    • כאשר נוטלים Juice PLUS עם תרופות אחרות

      Juice PLUS הוא תוסף תזונתי שיש להתייחס אליו כאל מזון. לכן, בדרך כלל אין לצפות להופעתן של תופעות לוואי כאשר משתמשים בו עם תרופות. חשוב מאוד לכבד את ההמלצות של הרופא המטפל בכם ולקרוא את עלון ההוראות באריזה שבו רשומות תופעות הלוואי בשילוב עם חומרים אחרים (תרופה, מזון, וכו').
      לפרטים נוספים אנא התקשרו למי שסיפק לכם עלון זה או שלחו אלינו מייל לכתובת: -customercare.il@juiceplus.com
    • האם Juice PLUS מכיל לקטוז?

      כל תוספי התזונה Juice PLUS אינם מכילים לקטוז.
    • האם Juice PLUS הוא מוצר אורגני?

      לצורך הייצור של Juice PLUS אנו משתמשים, ככל האפשר, בפירות, ירקות ופירות יער שמקורם בגידולים אורגניים. כל המרכיבים נבדקים באופן קבוע לאי-הימצאותם של חומרי הדברה נגד מזיקים וקוטלי עשבים כדי לוודא שימוש בתקנים הגבוהים ביותר במוצרי Juice PLUS. למרות זאת, Juice PLUS אינו נחשב למוצר אורגני על פי התקנות הקיימות.
    • מה המקור לתוספי התזונה של ג׳וס פלאס?

      מוצרי ג'וס פלאס הם תוסף תזונה המבוסס על מזון מלא בתוספת ויטמינים, המורכב ממיץ וציפה של ירקות ופירות, וויטמינים מוספים (ויטמין E, ויטמין C, חומצה פולית ובטא קרוטן).
מקור הוויטמינים בג'וס פלאס הוא טבעי בלבד. ויטמין C מופק מפרי הדובדבן יחד עם מקורות נוספים, ויטמין E מופק משמן הסויה, בטא קרוטן (פרו ויטמין A) מופק מאצות (Dunaliella alina), גזר ומקורות אחרים, והחומצה הפולית מתהליך תסיסה ביולוגי הדומה להיווצרותה בגוף האדם.
BizMakeBiz פותח ע"י